donderdag 14 maart 2019

Vlog #2 Daar gaat ze

Na een geniaal idee van Sanne zijn we aan de slag gegaan. Het eindresultaat mag er zijn! De voorpret was al fantastisch en we willen dat graag met jullie delen in de volgende vlog!

Doneren kan via:
https://www.lymph-co.com/actie/bosphorus-2019/donateurs



Voor de liefhebbers: De tekst om mee te zingen!


Daar gaat ze

Daar gaat ze
En zoveel schoonheid heb ik nooit verdiend
Daar staat ze
En zo-veel gra-tie heb ik nooit ge-zien
Soms praat ze
Ter-wijl ze sla-pend met m'n kus-sen speelt
Ik laat ze
Zolang ze maar met mij m'n lakens deelt

En zelfs de hoeders van de wet
Kijken minzaam als ze fout parkeert
En zelfs de flikken hebben pret
Als ze sen-su-eel voor-bij mar-cheert
Ongegeneerd

Ik weet wel
Dat zij waarschijnlijk niet lang bij me blijft
Ik weet wel
Dat zij met anderen haar tijd verdrijft
Zij heeft soms
Geheimen waar ik liever niets van weet
Zij zweeft soms
En-droomt-zo-dat-ze- soms-ook-mij-ver-geet

En-zelfs-de-hoe-ders-van de-kerk
Kijken minzaam op haar schoonheid neer
De bisschop zegt: dit is Gods werk
Buigt z'n grijze hoofd en dankt de Heer
Nog eens een keer
Dank u, meneer

Zij heeft soms
Geheimen waar ik liever niets van weet
Zij zweeft soms
En droomt zodat ze soms ook mij vergeet

En zelfs de hoeders van dit land
Zou-den lie-ver in m’n schoe-nen staan
Ja-de pre-mier dingt naar haar hand
En biedt mij zijn por-te-feuil-le aan
Maar ik denk er niet aan
Loop naar de maan

Daar gaat ze
Daar gaat ze

Daar gaat ze
Zo’n mooie borstcrawl heb ik nooit gezien
Daar staat ze
Komt daar haar beste dan tijd ooit misschien
Soms draait ze
Terwijl ze daarmee wel wat tijd verspeelt
Ik laat ze
Zolang ze maar met mij dit uurtje deelt

En zelfs de hoeders van het bad
Kijken minzaam als ze fout omkeerd
En zelfs de rest die heeft veel pret
Als ze echt snoei-hard voo-rbij pas-seert
Ongegeneerd

Ik weet wel
Dat zij waarschijnlijk niet lang achter blijft
Ik weet wel
Dat zij vanzelf een keer ook langs mij drijft
Zij plent soms
Afstanden waar ik liever niets van weet
Zij zwemt soms
Enden waar ze zich eerst erg stuk op beet

En Oud-jes van’n an-der tijd-perk
Kijken minzaam op haar techniek neer
Badmeester zegt: dit is Gods werk
Buigt z’n brede borst en dankt de Heer
Nog eens een keer
Dank u, meneer

Zij plent soms
Afstanden waar ik liever niets van weet
Zij zwemt soms
Enden waar ze zich eerst erg stuk op beet

En zelfs de bazen van de baan
Staan nu in-eens vol lof langs de kant
Ja, zelfs Ra-no-mi kijkt haar aan
En geeft haar meer tips van-af de rand
Maar ze denkt er niet aan
Loop naar de maan

Daar gaat ze
Daar gaat ze

Geen opmerkingen:

Een reactie posten